Gisteren werd ik benaderd door iemand die twee LinkedIn accounts had en niet meer op het juiste profiel kon inloggen.

Waarschijnlijk een keer per ongeluk aangemaakt.

Maak nooit (bewust) meerdere profielen aan. Zelfs als je meerdere bedrijven runt: je bent één persoon. Ik sprak ooit een ondernemer die voor elk nieuw bedrijf een nieuw profiel had aangemaakt. Dat leek hem handig, maar het zorgt alleen maar voor verwarring én je verliest overzicht over je netwerk.

De ondernemer van gisteren zat vast in het verkeerde account en kon geen toegang meer krijgen tot het juiste account.

Tijdens een telefoongesprek hebben we samen alle stappen doorlopen om weer in het juiste account te kunnen inloggen.

En vanuit het juiste account hebben we een ticket aangemaakt bij LinkedIn met het verzoek om beide accounts samen te voegen, zodat er geen connecties verloren gaan.

Ga altijd rechtstreeks naar deze link om een ticket aan te maken in de helpdesk: https://lnkd.in/e3uujq8U

(vul iets in, maakt niet uit wat, klik op enter en dan onderin op “create a support ticket”.