Omdat ik vrij regelmatig de vraag krijg hoe je contact op kunt nemen met de LinkedIn helpdesk, heb ik er maar een korte instructie voor gemaakt.
Veel kun je bij “LinkedIn Help” zelf vinden en ook wel via Google, maar voor sommige zaken heb toch even de helpdesk nodig. Denk bijvoorbeeld in geval je geen toegang meer hebt tot jouw LinkedIn bedrijfspagina of je weet niet meer wie de beheerder van de pagina is. Zorg dan wel dat op het moment dat je contact opneemt met de helpdesk en vraagt om jou toegang te verlenen, je wel een e-mail adres met het domeinnaam van betreffend bedrijf gebruikt als primair e-mail adres.
Of je hebt ooit een groep aangemaakt, maar je kunt deze niet meer beheren. Dan kun je ook toegang aanvragen via de helpdesk.
Je kunt als volgt te werk gaan:
Via Twitter kun je, als je niet meer kunt inloggen in jouw LinkedIn account, de helpdesk inschakelen: https://twitter.com/linkedinhelp
Of via dit formulier via LinkedIn: https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/default-social
Met dit ticket kun je de helpdesk vragen om je te helpen. Mijn ervaring is, dat wanneer je dit in het Engels doet, je sneller wordt geholpen of er in ieder geval geen miscommunicatie ontstaat met de helpdesk.
Succes!